odżywianie

Jaglany fit jabłecznik

W mojej diecie węglowodany pochodzą z kilku źródeł. Kasza gryczana, ryż, ziemniaki (tak, jem ziemniaki i ich jedzenie jest wskazane), kasza kus-kus i właśnie... kasza jaglana, bohaterka dzisiejszego postu. Zanim jeszcze skrupulatnie nie liczyłam składników odżywczych (węglowodanów, białka i tłuszczy) często robiłam sobie deser z kaszy jaglanej gotowanej z jabłkiem z dodatkiem cynamonu, orzechów, migdałów,… Czytaj dalej Jaglany fit jabłecznik

trening

Wyprostuj się!

Ostatnio czułam się na siłowni świetnie. Forma była coraz lepsza, ćwiczenia sprawiały mi coraz mniej bólu. Nawet na crossficie tak nie umierałam, jak wcześniej. Niestety, w poniedziałek rano wstałam z... anginą. Tydzień na antybiotykach, więc tydzień bez siłowni. Nie powiem, jestem strasznie zła. Nie lubię, gdy coś burzy mój plan. W sobotę skończyłam bowiem trzeci… Czytaj dalej Wyprostuj się!

odżywianie

Cheat, jak nie cheat

Czasami sobie myślę, że odnalazłabym się w roli kury domowej, która czeka z obiadkami na wracającego z pracy męża. Oczywiście w czystym, wysprzątanym domu. Dzieci na tym obrazku jeszcze nie widzę, ale może i do nich kiedyś dorosnę. Na razie po moim wymarzonym mieszkaniu biega pies. W każdym razie, na żadne gotowanie dla męża nie… Czytaj dalej Cheat, jak nie cheat

trening

Nie umiem sobie odpuścić…

Niedziela - trening siłowy, ostatni z poprzedniego tygodnia plus bieganie 30 minut. Poniedziałek - pierwszy trening siłowy + sprinty, wtorek - crossfit plus 30 min rower, środa - drugi trening siłowy + bieganie 30 minut, czwartek - crossfit plus rower 30 minut plus rolletic 30 minut, piątek - trzeci trening siłowy plus sprinty, sobota -… Czytaj dalej Nie umiem sobie odpuścić…