On the cover!

Pochwalę się. Trafiłam na okładkę. Studenckiej gazety wydanej w ramach pracy zaliczeniowej, ale to i tak dla mnie ogromne wyróżnienie.

Jak do tego doszło? Na początku grudnia napisała do mnie Kasia Maczuga. Kiedy zaczynałam swoją przygodę w Górniku, przygotowywałam scenariusze tygodniowych podsumowań w formie programu „Górnik News” w klubowej telewizji, który to właśnie Kasia prowadziła. Tak się poznałyśmy. Jako, że kibicuje biało-niebiesko-czerwonym nieraz spotykałyśmy się jeszcze, czy to na meczach lub jakiś sportowych imprezach, czy jak Kasia prowadziła kiedyś prezentację Górnika przed sezonem. Studiuje „Dziennikarstwo i komunikację społeczną” i myślę, że zrobi karierę. Osobiście widziałabym ją w roli reporterki telewizyjnej na meczach. NC+ powinno się zainteresować jej osobą :) Chociaż może pójdzie w stronę hokeja? Zobaczymy. Na pewno trzymam za nią kciuki!

W każdym razie, dostałam od niej taką wiadomość: „W ramach pracy zaliczeniowej z „Organizacji pracy w redakcji” moja grupa tworzy gazetę skierowaną do młodych, silnych kobiet. Wpadłam na pomysł, aby „gwoździem programu” był wywiad z kobietą sukcesu. Jednocześnie od razu pomyślałam o Tobie. Czy mogłybyśmy więc porozmawiać o Twojej pracy, siłowni, blogu, dążeniu do celu?

Gdzie mi tam do kobiety sukcesu – pomyślałam wówczas. Zgodziłam się jednak, bo wiem, jak to na studiach jest, więc nie mogłam zostawić Kasi w potrzebie. Poprosiłam, aby przesłała mi pytania i w okresie przerwy świąteczno-noworocznej przygotowałam odpowiedzi. Wolałam sobie na spokojnie wszystko przemyśleć, w końcu pierwszy raz miałam być „gwiazdą numeru”. Oczywiście za bardzo się rozpisałam i Kasia musiała sporo skrócić.

Parę dni temu Kasia napisała, że grupa dostała piątki z zaliczenia, a sama otrzymała wyróżnienie za wywiad. Przy okazji wysłała mi zdjęcie grupy, które na swoim profilu umieścił Marek Twaróg, redaktor naczelny „Polska Dziennik Zachodni”, a jej wykładowca (dziękuję za zgodę na publikację zdjęcia!).

Pomyślałam, że opublikuję wywiad i przy okazji pogratuluję grupie zaliczenia przedmiotu na „piątkę”, a Kasi podziękuję za dodatkową motywację :) Nie mam niestety zdjęcia okładki, ale jest widoczna na grupowej fotografii.

wywiad2wywiad1
Do czego to doszło… :)

4 thoughts on “On the cover!

Skomentuj

