PLAN TRENINGOWY

Jak zamówić plan treningowy?

Jeśli interesuję Cię plan treningowy, skontaktuj się ze mną telefonicznie +48 509-418-647 lub napisz na joannahasnik@gmail.com. Umówimy się na konsultację, na której omówimy szczegóły. Dzień przed zawsze potwierdzam konsultację. W przypadku rezygnacji z konsultacji lub konieczności zmiany terminu, skontaktuj się ze mną możliwie jak najszybciej.

Czy w celu rezerwacji terminu muszę opłacić współpracę?

Aby zarezerwować termin konsultacji, należy opłacić przelewem zadatek w kwocie 100zł i przesłać potwierdzenie przelewu na adres joannahasnik@gmail.com. Opłaty należy dokonać w dniu umówienia terminu konsultacji na poniższe konto:

„W drodze do równowagi”
Joanna Haśnik
dietetyk kliniczny & trener personalny
ul. Lecha 2/30 41-710 Ruda Śląska
ING 69 1050 1331 1000 0092 4126 8912

W tytule proszę podać: imię i nazwisko – zadatek na poczet konsultacji w dniu (proszę podać datę wizyty), np. Jan Kowalski – zadatek na poczet konsultacji w dniu 15.03.2022r.

Zgodnie z zapisami Kodeksu Cywilnego, jeśli usługa nie zostanie zrealizowana z winy klienta zadatek przepada na rzecz usługodawcy. Za winę klienta uznaję odwołanie terminu konsultacji później niż 24 godziny przed planowaną godziną rozpoczęcia.

Jeśli konsultacja zostanie odwołana wcześniej, niż 24 godziny przed planowaną godziny rozpoczęcia istnieje możliwość zwrotu zadatku lub ustalenia nowego terminu. Oczywiście, jeśli powód odwołania konsultacji później niż 24 godziny przed rozpoczęciem będzie poważny (np. nagła choroba dziecka), zawsze możemy się dogadać i ustalić nowy termin.

W jakiej formie odbywa się konsultacja?

Konsultacja odbywa się w formie videorozmowy lub rozmowy na wybranym komunikatorze internetowym (Skype, Messenger, WhatsApp) lub telefonicznie na mój koszt.

Dane kontaktowe:

Skype: https://join.skype.com/invite/hDWJKoh8eUeV

Messenger: https://www.facebook.com/joannahasnik (dodaj mnie do znajomych)

WhatsApp: +48 509-418-647

Możemy także kontaktować się wyłącznie poprzez e-mail. Wówczas po analizie dokumentacji prześlę pytania i propozycję współpracy.

W jakich godzinach możemy się umówić? W weekendy również?

Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00. Możliwe godziny konsultacji są uzależnione od wizyt w gabinecie, domowych i treningów personalnych. Jeśli masz możliwość rozmowy tylko w weekend, skontaktuj się ze mną, a na pewno znajdziemy dogodny termin.

Jak przygotować się do konsultacji?

Aktywność fizyczna i trening siłowy jest tylko częścią zdrowego trybu życia. Tak samo ważne jest również odżywianie, zdrowie fizyczne i psychiczne, suplementacja i szeroko pojęty styl życia. Od tych aspektów zależy także trening, który Ci zaproponuję. Dodatkowo w ramach współpracy udzielę Ci wskazówek związanych z odżywianiem, zdrowiem, suplementacją i stylem życia, które pomogą Ci osiągnąć cele treningowe. Aby dokładnie poznać Ciebie i Twoją sytuację przed konsultacją:

  • wypełnij dokładnie wywiad żywieniowo-zdrowotny (pobierz wywiad dla kobiet, wywiad dla mężczyzn) i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed konsultacją. Jeśli wcześniej poznam Twoją sytuację, lepiej przygotowuję się do rozmowy. Wywiad jest szczegółowy, ale pozwala rozmawiać już wyłącznie o konkretach. Wypełniając wcześniej wywiad ryzyko, że o czymś zapomnisz (np. jakimś stosowanym leku czy suplemencie) jest mniejsze, bo masz więcej czasu do zastanowienia się i przemyślenia odpowiedzi.Jeśli wypełniasz wywiad ręcznie, prześlij mi zdjęcia lub skany każdej trony wklejone do pliku tekstowego (np. Word) lub w wersji pdf, abym mogła go wydrukować,prowadź dziennik żywieniowo-treningowy (pobierz dziennik żywieniowo-treningowy) i zapisuj przez minimum 3 dni wszystko co jesz i pijesz wraz z porami posiłków, orientacyjnymi gramaturami i informacjami o samopoczuciu po posiłkach (senność, ból brzucha, zgaga, biegunka itp.). Jeśli korzystasz z aplikacji do liczenia spożywanych kalorii (np. Fitatu), wygeneruj raport z ostatnich 7 dni i dodatkowo zapisuj informacje o samopoczuciu. W dzienniku zapisuj również informację o ewentualnej aktywności fizycznej w danym dniu (trening siłowy, zajęcia fitness, jazda na rowerze). Jeśli masz monitor aktywności fizycznej (aplikacja na telefonie: np. Krokomierz – licznik kroków lub opaskę/zegarek sportowy), podaj informacje o ilości kroków i spalonych kalorii. Materiały prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed konsultacją,
  • przygotuj dokumentację medyczną (wyniki badań, wypisy ze szpitali itd.) z ostatnich lat i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed konsultacją,
  • zapoznaj się z celami i zasadami przetwarzania danych osobowych (pobierz plik). Wydrukuj i podpisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (pobierz plik), wyślij wraz z pozostałymi materiałami lub przygotuj na wizytę,
  • przygotuj listę pytań, które chcesz mi zadać.

Czy przed konsultacją muszę wykonać jakieś badania?

Nie, prześlij mi dokumentację medyczną z ostatnich lat. Jeśli będzie taka potrzeba, zalecę listę badań, które warto byłoby wykonać w czasie trwania współpracy.

Jak długo trwa konsultacja?

Konsultacja trwa ok. 60-12 minut w zależności od przypadku i ilości omawianych tematów.

Ile kosztuje plan treningowy?

Koszt współpracy jest uzależniony od ilości dni w planie treningowym.

PLANTREDostępne są 4 opcje planów treningowych:

  • plan treningowy na 2 dni w tygodniu – 150zł
  • plan treningowy na 3 dni w tygodniu – 200zł
  • plan treningowy na 4 dni w tygodniu – 250zł
  • plan treningowy na 5 dni w tygodniu – 300zł

COTIstnieje możliwość wykupienia miesięcznej współpracy online (korespondencja e-mail, rozmowy telefoniczne), w skład której wchodzą 4 cotygodniowe konsultacje. Po 7, 14, 21 i 28 dniach stosowania zaleceń i diety, należy przesłać mi raport (dziennik żywieniowo-treningowy wraz z obciążeniami i uwagami do treningu, tabele pomiarów, listę pytań lub wątpliwości, nagrania ćwiczeń). W odpowiedzi przesyłam moje uwagi, wskazówki i odpowiedzi na zadane pytania. To dobra opcja dla osób, które potrzebują większego wsparcia i motywacji w czasie realizacji planu treningowego.

Cena miesięcznej współpracy – 100zł / osoba

Kiedy należy dokonać płatności za całą współpracę?

Po konsultacji należy dokonać płatności na pozostałą po odliczeniu zadatku kwotę współpracy. Przykładowo, jeśli ostateczny koszt współpracy wyniesie 300zł, to to zapłaty pozostanie kwota 200zł.

Płatności należy dokonywać gotówką lub przelewem po zakończeniu konsultacji na poniższe konto:

„W drodze do równowagi”
Joanna Haśnik
dietetyk kliniczny & trener personalny
ul. Lecha 2/30 41-710 Ruda Śląska
ING 69 1050 1331 1000 0092 4126 8912

W tytule proszę podać jedynie imię i nazwisko.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury?

Tak, wystawiam faktury (bez VAT). Poinformuj mnie o tym w momencie rezerwacji terminu.

Jakie informacje są zawarte w planie treningowym?

W skład otrzymanego planu treningowego wchodzą m.in.:

  • lista ćwiczeń wraz z propozycją liczby serii, powtórzeń, określeniem tempa i czasu przerwy między seriami, opisem prawidłowej postawy i oddechu w czasie wykonywania poszczególnych ćwiczeń,
  • propozycje obciążeń i progresji do poszczególnych ćwiczeń,
  • linki do filmów na YouTube prezentującego technikę danego ćwiczenia,
  • propozycje rozgrzewki i rozciągania.

Czy otrzymam jakieś dodatkowe wskazówki związane np. z odżywianiem?

Dodatkowo na podstawie informacji z wywiadu przygotowuję zalecenia, w których znajdują się m.in.:

  • ogólne zalecenia związane z odżywianiem (m.in. zalecane i przeciwwskazane produkty i techniki kulinarne itp.),
  • zalecenia związane ze zdrowiem (m.in. zalecane dodatkowe badania lekarskie, konsultacje lekarskie, polecani specjaliści itp.),
  • zalecenia co do suplementacji (lista produktów wraz z dawkowaniem),
  • ogólne zalecenia co do aktywności fizycznej (m.in. polecane rodzaje aktywności, czas trwania, godziny wykonywania treningu, zalecenia związane ze spontaniczną aktywnością fizyczną, zalecenia co do ewentualnej diagnostyki i konsultacji z fizjoterapeutą, masażystą, ortopedą itp.).

Kiedy otrzymam plan treningowy?

Zalecenia żywieniowe i plan treningowy otrzymasz na podany adres e-mail najpóźniej do 7 dni roboczych od konsultacji. Nie pracuję bowiem w soboty i niedziele.

Czy mogę się kontaktować w sprawie pytań lub wątpliwości do otrzymanego planu treningowego i dodatkowych wskazówek?

Po otrzymaniu planu treningowego i dodatkowych wskazówek przeanalizuj wszystko dokładnie, spisz pytania i skontaktuj się ze mną telefonicznie lub poprzez e-mail. Po otrzymaniu planu możliwa jest jedna korekta. W czasie realizacji planu jestem dostępna w nagłych przypadkach. W pozostałych, zapisuj wszystkie uwagi i problemy, przedstawisz mi je na konsultacji kontrolnej.

Kiedy zalecana jest zmiana planu treningowego?

Najczęściej zalecam zmianę planu treningowe po upływie 4-6 tygodni, ale wszystko zależy indywidualnie od przypadku.