plan treningowy

Jak zamówić plan treningowy?

Jeśli interesuję Cię plan treningowy, skontaktuj się ze mną telefonicznie +48 509-418-647 lub napisz na joannahasnik@gmail.com. Umówimy się na konsultację, na której omówimy szczegóły. Dzień przed zawsze potwierdzam konsultację. W przypadku rezygnacji z konsultacji lub konieczności zmiany terminu, skontaktuj się ze mną możliwie jak najszybciej.

W jakiej formie odbywa się konsultacja?

Konsultacja odbywa się w formie videorozmowy lub rozmowy na wybranym komunikatorze internetowym (Skype, Messenger, WhatsUp) lub telefonicznie na mój koszt.

Dane kontaktowe:

Skype: https://join.skype.com/invite/hDWJKoh8eUeV

Messenger: https://www.facebook.com/joannahasnik (dodaj mnie do znajomych)

WhatsUp: +48 509-418-647

Możemy także kontaktować się wyłącznie poprzez e-mail. Wówczas po analizie dokumentacji prześlę pytania i propozycję współpracy.

W jakich godzinach możemy się umówić? W weekendy również?

Pracuję codziennie, w tym w weekendy od 6:00 do 20:00. Na pewno znajdziemy więc dogodny termin konsultacji.

Jak przygotować się do konsultacji?

Aktywność fizyczna i trening siłowy jest tylko częścią zdrowego trybu życia. Tak samo ważne jest również odżywianie, zdrowie fizyczne i psychiczne, suplementacja i szeroko pojęty styl życia. Od tych aspektów zależy także trening, który Ci zaproponuję. Dodatkowo w ramach współpracy udzielę Ci wskazówek związanych z odżywianiem, zdrowiem, suplementacją i stylem życia, które pomogą Ci osiągnąć cele treningowe. Aby dokładnie poznać Ciebie i Twoją sytuację przed konsultacją:

  • wypełnij dokładnie wywiad żywieniowo-zdrowotny (pobierz wywiad dla kobiet, wywiad dla mężczyzn) i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed konsultacją. Jeśli wcześniej poznam Twoją sytuację, lepiej przygotowuję się do rozmowy. Wywiad jest szczegółowy, ale pozwala rozmawiać już wyłącznie o konkretach. Wypełniając wcześniej wywiad ryzyko, że o czymś zapomnisz (np. jakimś stosowanym leku czy suplemencie) jest mniejsze, bo masz więcej czasu do zastanowienia się i przemyślenia odpowiedzi,
  • prowadź dziennik żywieniowo-treningowy (pobierz dziennik żywieniowo-treningowy) i zapisuj przez minimum 3 dni wszystko co jesz i pijesz wraz z porami posiłków, orientacyjnymi gramaturami i informacjami o samopoczuciu po posiłkach (senność, ból brzucha, zgaga, biegunka itp.). Jeśli korzystasz z aplikacji do liczenia spożywanych kalorii (np. Fitatu), wygeneruj raport z ostatnich 7 dni i dodatkowo zapisuj informacje o samopoczuciu. W dzienniku zapisuj również informację o ewentualnej aktywności fizycznej w danym dniu (trening siłowy, zajęcia fitness, jazda na rowerze). Jeśli masz monitor aktywności fizycznej (aplikacja na telefonie: np. Krokomierz – licznik kroków lub opaskę/zegarek sportowy), podaj informacje o ilości kroków i spalonych kalorii. Materiały prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed konsultacją,
  • przygotuj dokumentację medyczną (wyniki badań, wypisy ze szpitali itd.) z ostatnich lat i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed konsultacją,
  • zapoznaj się z celami i zasadami przetwarzania danych osobowych (pobierz plik). Wydrukuj, podpisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (plik w załączniku) i prześlij skan lub zdjęcie wraz z pozostałymi materiałami,
  • przygotuj listę pytań, które chcesz mi zadać.

Czy przed konsultacją muszę wykonać jakieś badania?

Nie, prześlij dotychczasową dokumentację medyczną z ostatnich lat. Jeśli będzie taka potrzeba, zalecę listę badań, które warto byłoby wykonać w czasie trwania współpracy.

Jak długo trwa konsultacja?

Konsultacja trwa ok. 60-12 minut w zależności od przypadku i ilości omawianych tematów.

Ile kosztuje plan treningowy?

Koszt współpracy jest uzależniony od ilości dni w planie treningowym.

Cena planu treningowego na 2 dni w tygodniu – 50zł

Cena planu treningowego na 3 dni w tygodniu – 150zł

Cena planu treningowego na 4 dni w tygodniu – 200zł

Cena planu treningowego na 5 dni w tygodniu – 250zł

Istnieje możliwość wykupienia miesięcznej współpracy online (korespondencja e-mail, rozmowy telefoniczne), w skład której wchodzą 4 cotygodniowe konsultacje. Po 7, 14, 21 i 28 dniach stosowania zaleceń i diety, należy przesłać mi raport (dziennik żywieniowo-treningowy wraz z obciążeniami i uwagami do treningu, tabele pomiarów, listę pytań lub wątpliwości, nagrania ćwiczeń). W odpowiedzi przesyłam moje uwagi, wskazówki i odpowiedzi na zadane pytania. To dobra opcja dla osób, które potrzebują większego wsparcia i motywacji w czasie realizacji planu treningowego.

Cena miesięcznej współpracy – 50zł / osoba

Kiedy należy dokonać płatności?

Płatności należy dokonywać przelewem po zakończeniu konsultacji na poniższe konto:

„W drodze do równowagi”
Joanna Haśnik
dietetyk kliniczny & trener personalny
ul. Lecha 2/30 41-710 Ruda Śląska
ING 69 1050 1331 1000 0092 4126 8912
IBAN: PL 69 1050 1331 1000 0092 4126 8912
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW

W tytule proszę podać imię i nazwisko. Istnieje możliwość otrzymania faktury (bez VAT). Proszę o taką informację przed dokonaniem płatności.

Po opłaceniu współpracy proszę o przesłanie potwierdzenia przelewu. Dopiero w tym momencie rozpoczynam pracę nad materiałami.

Jakie informacje są zawarte w planie treningowym?

W skład otrzymanego planu treningowego wchodzą m.in.:

  • lista ćwiczeń wraz z propozycją liczby serii, powtórzeń, określeniem tempa i czasu przerwy między seriami, opisem prawidłowej postawy i oddechu w czasie wykonywania poszczególnych ćwiczeń,
  • propozycje obciążeń i progresji do poszczególnych ćwiczeń,
  • linki do filmów na YouTube prezentującego technikę danego ćwiczenia,
  • propozycje rozgrzewki i rozciągania.

Czy otrzymam jakieś dodatkowe wskazówki związane np. z odżywianiem?

Dodatkowo na podstawie informacji z wywiadu przygotowuję zalecenia, w których znajdują się m.in.:

  • ogólne zalecenia związane z odżywianiem (m.in. zalecane i przeciwwskazane produkty i techniki kulinarne itp.),
  • zalecenia związane ze zdrowiem (m.in. zalecane dodatkowe badania lekarskie, konsultacje lekarskie, polecani specjaliści itp.),
  • zalecenia co do suplementacji (lista produktów wraz z dawkowaniem),
  • ogólne zalecenia co do aktywności fizycznej (m.in. polecane rodzaje aktywności, czas trwania, godziny wykonywania treningu, zalecenia związane ze spontaniczną aktywnością fizyczną, zalecenia co do ewentualnej diagnostyki i konsultacji z fizjoterapeutą, masażystą, ortopedą itp.).

Kiedy otrzymam plan treningowy?

Plan treningowe i dodatkowe wskazówki otrzymasz na podany adres e-mail najpóźniej do 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia płatności.

Czy mogę się kontaktować w sprawie pytań lub wątpliwości do otrzymanego planu treningowego i dodatkowych wskazówek?

Po otrzymaniu planu treningowego i dodatkowych wskazówek przeanalizuj wszystko dokładnie, spisz pytania i skontaktuj się ze mną telefonicznie lub poprzez e-mail. Po otrzymaniu planu możliwa jest jedna korekta. W czasie realizacji planu jestem dostępna w nagłych przypadkach. W pozostałych, zapisuj wszystkie uwagi i problemy, przedstawisz mi je na konsultacji kontrolnej.

Kiedy zalecana jest zmiana planu treningowego?

Najczęściej zalecam zmianę planu treningowe po upływie 4-6 tygodni, ale wszystko zależy indywidualnie od przypadku.