trening personalny

Jak umówić się na trening personalny?

Aby umówić się na trening personalny, skontaktuj się ze mną telefonicznie +48 509-418-647 lub napisz na joannahasnik@gmail.com.

Gdzie prowadzę treningi personalne?

Prowadzę treningi personalne na siłowniach sieci Smart Gym:

Smart Gym Ruda Śląska – Aquadrom
ul. Kłodnicka 95A
41-706 Ruda Śląska
Więcej informacji o klubie znajdziesz tutaj.

Treningi personalne i plany treningowe.

Smart Gym Zabrze – Arena
ul. Roosevelta 81
41-700 Zabrze
Więcej informacji o klubie znajdziesz tutaj.

Tylko plany treningowe.

Smart Gym Katowice – 4 Wieże
ul. Chorzowska 212
40-101 Katowice
Więcej informacji o klubie znajdziesz tutaj.

Tylko plany treningowe.

Kto ponosi koszty wejścia na siłownię?

Koszty wejścia na siłownię ponosimy indywidualnie. W sieci Smart Gym honorowane są karty Benefit, OK System, FitProfit oraz bony Sodexo. Cennik znajdziesz tutaj. 

Czy możemy trenować w innym klubie?

Możliwe jest również prowadzenie treningów w innych klubach w Rudzie Śląskiej i miastach ościennych, honorujących karty Benefit oraz umożliwiających prowadzenie treningów personalnych dla trenerów zewnętrznych. Każdy przypadek rozpatruję indywidualnie, dlatego skontaktuj się ze mną i omówimy szczegóły.

Czy możemy trenować w domu lub w terenie?

Jeśli mieszkasz w Rudzie lub miastach ościennych, jest taka możliwość. Każdy przypadek rozpatruję indywidualnie, dlatego skontaktuj się ze mną i omówimy szczegóły.

Kiedy możemy się umówić na trening personalny?

Pracuję codziennie, w tym w weekendy od 6:00 do 20:00. Na pewno znajdziemy więc dogodny termin.

Czy w związku z COVID-19 na treningach obowiązują jakieś specjalne środki ochrony?

W związku z epidemią COVID-19 należy przestrzegać środków bezpieczeństwa obowiązujących na siłowniach sieci Smart Gym. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jeśli źle się czujesz, masz katar, kaszel, gorączkę lub ktoś z domowników ma podobne objawy, odwołaj trening.

Czy istnieje możliwość treningów w parach?

Tak, jedynym warunkiem jest zbliżony poziom sportowy, np. oboje jesteście początkujący.

Czy istnieje możliwość ułożenia planu treningowego?

Istnieje możliwość wykupienia planu treningowego i przećwiczenie każdego treningu z planu pod moim okiem. W czasie treningu uczę techniki wykonywania ćwiczeń, a także wspólnie dobieramy obciążenia. Do 3 dni po ostatnim wspólnym treningu wysyłam na podany adres e-mail plan treningowy, który następnie realizujesz samodzielnie przez 4-6 tygodni. W czasie realizacji planu jestem do dyspozycji w razie pytań i wątpliwości.

Jak ubrać się na trening? Co zabrać ze sobą?

Na treningach obowiązuje wygodny strój i obuwie sportowe. Zalecam jedynie, aby obuwie miało płaską podeszwę. Sprawdzą się też zwykłe trampki.

Zabierz ze sobą także wodę mineralną i ręcznik.

Jak przygotować się do pierwszego treningu?

Aktywność fizyczna i trening siłowy jest tylko częścią zdrowego trybu życia. Tak samo ważne jest również odżywianie, zdrowie fizyczne i psychiczne, suplementacja i szeroko pojęty styl życia. Od tych aspektów zależy także trening, który Ci zaproponuję. Dodatkowo w ramach współpracy udzielę Ci wskazówek związanych z odżywianiem, zdrowiem, suplementacją i stylem życia, które pomogą Ci osiągnąć cele treningowe. Aby dokładnie poznać Ciebie i Twoją sytuację przed pierwszym treningiem:

  • wypełnij dokładnie wywiad żywieniowo-zdrowotny (pobierz wywiad dla kobiet, wywiad dla mężczyzn) i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed pierwszym treningiem. W ostateczności wydrukuj i zabierz ze sobą na pierwszy trening, ale jeśli wcześniej poznam Twoją sytuację, lepiej przygotowuję się do rozmowy. Wywiad jest szczegółowy, ale pozwala rozmawiać już wyłącznie o konkretach. Wypełniając wcześniej wywiad ryzyko, że o czymś zapomnisz (np. jakimś stosowanym leku czy suplemencie) jest mniejsze, bo masz więcej czasu do zastanowienia się i przemyślenia odpowiedzi,
  • prowadź dziennik żywieniowo-treningowy (pobierz dziennik żywieniowo-treningowy) i zapisuj przez minimum 3 dni wszystko co jesz i pijesz wraz z porami posiłków, orientacyjnymi gramaturami i informacjami o samopoczuciu po posiłkach (senność, ból brzucha, zgaga, biegunka itp.). Jeśli korzystasz z aplikacji do liczenia spożywanych kalorii (np. Fitatu), wygeneruj raport z ostatnich 7 dni i dodatkowo zapisuj informacje o samopoczuciu. W dzienniku zapisuj również informację o ewentualnej aktywności fizycznej w danym dniu (trening siłowy, zajęcia fitness, jazda na rowerze). Jeśli masz monitor aktywności fizycznej (aplikacja na telefonie: np. Krokomierz – licznik kroków lub opaskę/zegarek sportowy), podaj informacje o ilości kroków i spalonych kalorii. Materiały prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed wizytą lub wydrukuj na pierwszy trening,
  • przygotuj dokumentację medyczną (wyniki badań, wypisy ze szpitali itd.) z ostatnich lat i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed wizytą lub przygotuj do wglądu pierwszy trening,
  • zapoznaj się z celami i zasadami przetwarzania danych osobowych (pobierz plik). Wydrukuj i podpisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (pobierz plik),
  • przygotuj listę pytań, które chcesz mi zadać.

Czy w przypadku treningu w parach możemy wypełnić wywiad razem?

Nie, w tym wypadku każdy przygotowuje indywidualnie materiały (wywiad, dziennik żywieniowo-treningowy, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, dokumentacja medyczna do wglądu, lista pytań).

Czy przed rozpoczęciem treningów muszę wykonać jakieś badania?

Nie, przygotuj dotychczasową dokumentację medyczną z ostatnich lat do wglądu. Jeśli będzie taka potrzeba, zalecę listę badań, które warto byłoby wykonać.

Czy muszę mieć ubezpieczenie?

Przed rozpoczęciem treningów zachęcam do wykupienia ubezpieczenia NNW.

Jako trener posiadam ubezpieczenie NNW i OC.

Jak wygląda pierwszy trening?

Na początku spotkania wykonuję analizę składu ciała (na siłowniach sieci Smart Gym na analizatorze InBody 170, w warunkach domowych na analizatorze TANITA BC-1000), a następnie omawiamm wywiad żywieniowo-zdrowotny, dziennik żywieniowo-treningowy i ewentualną dokumentację medyczną.

Następnie w celu sprawdzenia pracy i zaburzeń układu ruchu przeprowadzam testy funkcjonalne. Na podstawie ich wyników, a także informacji z wywiadu ustalamy cele i priorytety treningowe.

W kolejnej części treningu omawiam prawidłową postawę i oddychanie w czasie wykonywania ćwiczeń, a także parametry treningowe (np. tempo ćwiczeń).

Po tym wstępie następuje właściwy trening.

Pierwszy trening trwa ok. 90-120 minut.

Ile trwa trening personalny?

Czas trwania treningu ustalany jest indywidualnie. Najczęściej ok. 60-90 minut.

Jaki jest koszt treningów personalnych?

Koszt współpracy jest uzależniony od jej formy.

Dostępne są 4 opcje indywidualnych pakietów treningowych:

  • pakiet 4 treningów personalnych: 280zł (70zł za trening)
  • pakiet 8 treningów personalnych: 520zł (65zł za trening)
  • pakiet 12 treningów personalnych: 720zł (60zł za trening)
  • pakiet 16 treningów personalnych: 880zł (55zł za trening)

Dostępne są 4 opcje pakietów treningowych dla par:

  • pakiet 4 treningów personalnych: 440zł (55zł/os za trening)
  • pakiet 8 treningów personalnych: 800zł (50zł/os za trening)
  • pakiet 12 treningów personalnych: 1080zł (45zł/os za trening)
  • pakiet 16 treningów personalnych: 1280zł (40zł/os za trening)

Dostępne są 4 opcje pakietów z planem treningowym:

  • plan treningowy na 2 dni w tygodniu + 2 wspólne treningi – 200zł
  • plan treningowy na 3 dni w tygodniu + 3 wspólne treningi – 250zł
  • plan treningowy na 4 dni w tygodniu + 4 wspólne treningi – 300zł
  • plan treningowy na 5 dni w tygodniu + 5 wspólnych treningów – 350zł

Czy pierwszy trening jest bezpłatny?

Nie, pierwsze spotkanie jest liczone jako pierwszy trening z wykupionego pakietu lub planu treningowego z jego przećwiczeniem. Jeśli po pierwszym spotkaniu nie zdecydujesz się na dalszą współpracę, koszt spotkania wynosi 100zł.

Kiedy należy dokonać płatności?

Płatności należy dokonywać gotówką lub przelewem po zakończeniu pierwszego treningu na poniższe konto:

„W drodze do równowagi”
Joanna Haśnik
dietetyk kliniczny & trener personalny
ul. Lecha 2/30 41-710 Ruda Śląska
ING 69 1050 1331 1000 0092 4126 8912

W tytule proszę podać imię i nazwisko. Istnieje możliwość otrzymania faktury (bez VAT). Proszę o taką informację przed dokonaniem płatności.

Jak mogę sprawdzić, ile zostało mi jeszcze treningów do zrealizowania w ramach wykupionego pakietu?

Po rozpoczęciu współpracy wysyłam link do pliku, w którym zapisuję daty i godziny odbytych treningów.

Jaki jest termin ważności pakietów?

Pakiety są ważne 12 miesięcy. Jeśli więc z przyczyn losowych nie możesz kontynuować treningów, możemy do nich wrócić za kilka miesięcy.

Czy mogę odwołać lub przełożyć umówiony trening?

Tak, w sytuacjach losowych możesz odwołać trening i przełożyć go na inny termin do godziny od rozpoczęcia planowego treningu. Trening odwołany później lub niepojawienie się na treningu traktowane jest jako odbycie treningu.

Czy w przypadku spóźnienia trening zostanie skrócony?

To zależy od tego, jak wygląda mój grafik. Jeśli spóźnisz się 30 minut, a ja mam dla Ciebie tylko 90 minut czasu, to trening zostanie skrócony do 60 minut. Jeśli nie mam kolejnych treningów i innych zobowiązań, trening może zostać wydłużony.

Jeśli wiesz, że spóźnisz się na trening, w miarę możliwości poinformuj mnie o tym telefonicznie.

Kiedy zalecana jest zmiana planu treningowego?

Najczęściej zalecam zmianę planu treningowe po upływie 4-6 tygodni, ale wszystko zależy indywidualnie od przypadku.