WIZYTA DOMOWA

Jak umówić się na wizytę domową?

Aby umówić się na wizytę domową, skontaktuj się ze mną telefonicznie +48 509-418-647 lub napisz na joannahasnik@gmail.com. Wspólnie ustalimy dogodny termin. Dzień przed zawsze potwierdzam wizytę. W przypadku rezygnacji z wizyty lub konieczności zmiany terminu, skontaktuj się ze mną możliwie jak najszybciej.

Gdzie odbywa się wizyta?

Dojeżdżam do domu klienta na terenie Rudy Śląskiej, Katowic, Zabrza, Bytomia, Gliwic i miast ościennych.

W jakich godzinach możemy się umówić? Czy jest możliwość spotkania w weekend?

W dni robocze pracuję od 8:00 do 20:00. W weekendy nie, ale jeśli nie masz możliwości spotkania w tygodniu, mogę zrobić skontaktuj się ze mną, a znajdziemy dogodne rozwiązanie. Ze względu na analizę składu ciała preferowane są godziny poranne, aby wykonać pomiar na czczo.

Czy pracuję z dziećmi i młodzieżą?

Nie pracuję z dziećmi. Za zgodą rodziców lub prawnych opiekunów współpracuję natomiast z młodzieżą od 16. roku życia. Na wizycie konieczna jest obecność rodzica lub prawnego opiekuna.

Czy w związku z COVID-19 w czasie wizyty obowiązują jakieś specjalne środki ochrony?

W związku z COVID-19 w czasie wizyty obowiązuje Cię maseczka na twarzy. Ja również prowadzę wizytę w środkach ochronnych.

Jeśli źle się czujesz, masz katar, kaszel, gorączkę lub ktoś z domowników ma podobne objawy, odwołaj wizytę.

Jak przygotować się do wizyty?

  • wypełnij dokładnie wywiad żywieniowo-zdrowotny (pobierz wywiad dla kobiet, wywiad dla mężczyzn) i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed wizytą. W ostateczności wydrukuj na wizytę, ale jeśli wcześniej poznam Twoją sytuację, lepiej przygotowuję się do rozmowy. Wywiad jest szczegółowy, ale pozwala na spotkaniu rozmawiać już wyłącznie o konkretach. Wypełniając wcześniej wywiad ryzyko, że o czymś zapomnisz (np. o jakimś nielubianym produkcie) jest mniejsze, bo masz więcej czasu do zastanowienia się i przemyślenia odpowiedzi. Jeśli wypełniasz wywiad ręcznie, prześlij mi zdjęcia lub skany każdej trony wklejone do pliku tekstowego (np. Word) lub w wersji pdf, abym mogła go wydrukować,
  • prowadź dziennik żywieniowo-treningowy (pobierz dziennik żywieniowo-treningowy) i zapisuj przez minimum 3 dni wszystko co jesz i pijesz wraz z porami posiłków, orientacyjnymi gramaturami i informacjami o samopoczuciu po posiłkach (senność, ból brzucha, zgaga, biegunka itp.). Jeśli korzystasz z aplikacji do liczenia spożywanych kalorii (np. Fitatu), wygeneruj raport z ostatnich 7 dni i dodatkowo zapisuj informacje o samopoczuciu. W dzienniku zapisuj również informację o ewentualnej aktywności fizycznej w danym dniu (trening siłowy, zajęcia fitness, jazda na rowerze). Jeśli masz monitor aktywności fizycznej (aplikacja na telefonie: np. Krokomierz – licznik kroków lub opaskę/zegarek sportowy), podaj informacje o ilości kroków i spalonych kalorii. Materiały prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed wizytą lub wydrukuj na wizytę,
  • przygotuj dokumentację medyczną (wyniki badań, wypisy ze szpitali itd.) z ostatnich lat i prześlij na mój adres e-mail minimum 24 godziny przed wizytą lub przygotuj do wglądu na wizytę,
  • zapoznaj się z celami i zasadami przetwarzania danych osobowych (pobierz plik). Wydrukuj i podpisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (pobierz plik), wyślij wraz z pozostałymi materiałami lub przygotuj na wizytę,
  • przygotuj listę pytań, które chcesz mi zadać.

Czy w przypadku diety dla par możemy wypełnić wywiad razem?

Nie, każdy powinien przygotować materiały indywidualnie (wywiad, dziennik żywieniowo-treningowy, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, dokumentacja medyczna do wglądu, lista pytań).

Czy przed spotkaniem muszę wykonać jakieś badania?

Nie, przygotuj dotychczasową dokumentację medyczną z ostatnich lat do wglądu. Jeśli będzie taka potrzeba, w materiałach edukacyjnych zalecę listę badań, które warto byłoby wykonać do wizyty kontrolnej.

Czy na wizycie wykonywana jest analiza składu ciała?

Na początku wizyty wykonuję analizę składu ciała na analizatorze TANITA BC-1000. Przed analizą jedz i nie pij przez minimum 2 godziny, skorzystaj z toalety (miej pusty pęcherz, wypróżnij się), nie wykonuj treningu w dniu badania (najlepiej zrezygnuj z intensywnej aktywności również dzień wcześniej), zdejmij zegarek, pasek i inne ciężkie przedmioty. Przeciwwskazaniem do analizy jest ciąża, rozrusznik serca, implant medyczny lub epilepsja. W czasie wizyty mogę dokonać także pomiarów wysokości ciała i obwodów.

Jak długo trwa wizyta?

Wizyta trwa ok. 60-90 minut w zależności od przypadku i ilości omawianych tematów.

Ile kosztuje wizyta?

Koszt współpracy jest uzależniony od jej formy. Na zakończenie wizyty proponuję optymalne rozwiązanie.

Konsultacja dietetyczna to opcja dla osób, którym zależy na ogólnych wskazówkach żywieniowych i treningowych. W zakres konsultacji dietetycznej wchodzą:

  • analiza wywiadu zdrowotno-żywieniowego, dziennika żywieniowo-treningowego i dokumentacji medycznej,
  • analiza składu ciała na analizatorze TANITA BC-1000,
  • ustalenie celu współpracy,
  • rozmowa edukacyjna,
  • materiały edukacyjne zawierające zalecenia związane z odżywianiem, zdrowiem (zlecenie badań i konsultacji lekarskich), trybem życia, suplementacją i aktywnością fizyczną,
  • materiały do samokontroli (dziennik żywieniowo-treningowy, tabela pomiarów),
  • kontakt w razie pytań lub wątpliwości po otrzymaniu podsumowania.

Cena – od 150zł

Konsultacja dietetyczna z jadłospisem to opcja dla osób, którym zależy nie tylko na ogólnych wskazówkach żywieniowych i treningowych, ale chcą także otrzymać indywidualny jadłospis. W zakres konsultacji dietetycznej z jadłospisem wchodzą:

  • analiza wywiadu zdrowotno-żywieniowego, dziennika żywieniowo-treningowego i dokumentacji medycznej,
  • analiza składu ciała na analizatorze TANITA BC-1000,
  • ustalenie celu współpracy,
  • rozmowa edukacyjna,
  • materiały edukacyjne zawierające zalecenia związane z odżywianiem, zdrowiem (zlecenie badań i konsultacji lekarskich), trybem życia, suplementacją i aktywnością fizyczną,
  • materiały do samokontroli (dziennik żywieniowo-treningowy, tabela pomiarów),
  • indywidualny jadłospis na 7 lub 14 dni przygotowany w programie dietetycznym Aliant,
  • kontakt w razie pytań lub wątpliwości po otrzymaniu materiałów.

Cena w przypadku diety na 7 dni – od 200zł

Cena w przypadku diety na 14 dni – od 250zł

W przypadku, kiedy dwie osoby podejmują ze mną współpracę, dla każdej przygotowuję indywidualne zalecenia, natomiast dieta zawiera te same propozycje posiłków z różną kalorycznością lub różni się w niewielkim stopniu (jedna osoba ma w diecie jabłko, a druga gruszkę, co związane jest z indywidualnymi preferencjami).

Cena w przypadku diety na 7 dni – od 300zł

Cena w przypadku diety na 14 dni – od 350zł

Istnieje możliwość wykupienia miesięcznej współpracy online (korespondencja e-mail, rozmowy telefoniczne), w skład której wchodzą 4 cotygodniowe konsultacje. Po 7, 14, 21 i 28 dniach stosowania zaleceń i diety, należy przesłać mi raport (dziennik żywieniowo-treningowy, tabele pomiarów, listę pytań lub wątpliwości). W odpowiedzi przesyłam moje uwagi, wskazówki i odpowiedzi na zadane pytania. To dobra opcja dla osób, które potrzebują większego wsparcia i motywacji w czasie stosowania zaleceń i diety lub wykupiły konsultację dietetyczną bez jadłospisu, chcą nauczyć się zdrowych nawyków żywieniowych, samodzielnie komponują swoje posiłki i zależy im na analizie jadłospisu, wskazaniu błędów i rozwiązań.

Cena miesięcznej współpracy – 100zł / osoba

Istnieje możliwość wykupienia miesięcznej codziennej współpracy online (korespondencja e-mail, rozmowy telefoniczne), w skład której wchodzą codzienne konsultacje. Po każdym dniu stosowania zaleceń i diety należy przesłać mi raport (dziennik żywieniowo-treningowy, listę pytań lub wątpliwości) i raz w tygodniu tabelę pomiarów. W odpowiedzi przesyłam moje uwagi, wskazówki i odpowiedzi na zadane pytania. To dobra opcja dla osób, które potrzebują większego wsparcia i motywacji w czasie stosowania zaleceń i diety lub wykupiły konsultację dietetyczną bez jadłospisu, chcą nauczyć się zdrowych nawyków żywieniowych, samodzielnie komponują swoje posiłki i zależy im na analizie jadłospisu, wskazaniu błędów i rozwiązań.

Cena miesięcznej współpracy – 200zł / osoba

W czasie wizyty inny członek rodziny może skorzystać z samej analizy składu ciała na analizatorze Tanita BC-1000 wraz z omówieniem wyników.

Cena – 25zł

Istnieje także możliwość umówienia się na wspólne zakupy żywieniowe w lokalnych supermarketach, targowiskach z omówieniem składów produktów i doborem do indywidualnej diety.

Czas trwania: ok. 90 minut.

Cena – 100zł

W czasie stosowania zaleceń i diety bez dodatkowej współpracy istnieje możliwość konsultacji wykonanych badań laboratoryjnych i otrzymania dodatkowych zaleceń.

Koszt pojedynczej konsultacji – 50zł / osoba

Wizyty domowe na terenie Rudy Śląskiej kosztują dodatkowo 25zł. W przypadku wizyt w miastach ościennych koszt dojazdu zależy od odległości od Rudy Śląskiej i jest ustalany indywidualnie w czasie umawiania wizyty. Przykładowo koszt dojazdu do Świętochłowic to 25zł, natomiast do Będzina to 50zł.

Od czego zależy ostateczny koszt współpracy?

Ostateczny koszt współpracy uzależniony jest indywidualnie od przypadku, w tym przede wszystkim ilości jednostek chorobowych, konieczności eliminacji różnych produktów ze względu na stan zdrowia lub konkretne preferencje smakowe oraz ilości proponowanych w jadłospisie posiłków.

Przykładowo, jeśli nie chorujesz, nie lubisz tylko wątróbki i szpinaku i jesz 4 posiłki dziennie to koszt zaleceń i diety na 7 dni wyniesie 200zł. Natomiast jeśli chorujesz na celiakię, cukrzycę typu I, nie spożywasz ze względów etycznych mięsa i jesz 6 posiłków dziennie, to koszt zaleceń i diety na 7 dni wyniesie 300zł.

Szacowaną kwotę przedstawiam w czasie umawiania wizyty na podstawie krótkiego wywiadu. Ostateczną – na koniec wizyty.

Zdecydowałam się na takie rozwiązanie ze względu na ogromne różnice w czasie mojej pracy w zależności od przypadku pacjenta.

Kiedy należy dokonać płatności za współpracę?

Płatności należy dokonywać gotówką lub przelewem po zakończeniu wizyty na poniższe konto:

„W drodze do równowagi”
Joanna Haśnik
dietetyk kliniczny & trener personalny
ul. Lecha 2/30 41-710 Ruda Śląska
ING 69 1050 1331 1000 0092 4126 8912

W tytule proszę podać imię i nazwisko. Istnieje możliwość otrzymania faktury (bez VAT). Proszę o taką informację przed dokonaniem płatności.

W czasie wizyty domowej nie ma możliwości płatności kartą.

Kiedy otrzymam materiały edukacyjne i jadłospis?

Materiały edukacyjne i dietę otrzymasz na podany adres e-mail najpóźniej do 7 dni roboczych po wizycie. Nie pracuję bowiem w soboty i niedziele.

Co wchodzi w skład otrzymanych materiałów edukacyjnych?

W skład materiałów otrzymanych w ramach współpracy wchodzą m.in.:

  • analiza składu ciała,
  • charakterystyka celów współpracy (krótko- i długoterminowe), podstawowe informacje o zalecanej diecie (m.in. kaloryczność diety, rozkład % białka, tłuszczy, węglowodanów, zalecana ilość posiłków i rozkład godzinowy w ciągu dnia itp.),
  • zalecenia związane z odżywianiem (m.in. zalecane i przeciwwskazane produkty i techniki kulinarne itp.),
  • zalecenia związane ze zdrowiem (m.in. zalecane dodatkowe badania lekarskie, konsultacje lekarskie, polecani specjaliści itp.),
  • zalecenia co do suplementacji (lista produktów wraz z dawkowaniem),
  • ogólne zalecenia co do aktywności fizycznej (m.in. polecane rodzaje aktywności, czas trwania, godziny wykonywania treningu, zalecenia związane ze spontaniczną aktywnością fizyczną, zalecenia co do ewentualnej diagnostyki i konsultacji z fizjoterapeutą, masażystą, ortopedą itp.),
  • w przypadku wykupienia jadłospisu – jadłospis na 7 lub 14 dni przygotowany w programie dietetycznym Aliant.

Czy mogę się kontaktować w sprawie pytań lub wątpliwości do otrzymanych materiałów i jadłospisu?

Po otrzymaniu materiałów i jadłospisu przeanalizuj wszystko dokładnie, spisz pytania i skontaktuj się ze mną telefonicznie lub poprzez e-mail. W czasie stosowania diety jestem również dostępna w nagłych przypadkach. W pozostałych, zapisuj wszystkie uwagi i problemy, przedstawisz mi je na wizycie kontrolnej.

Co zrobić, jeśli nie lubię produktu zaleconego w jadłospisie?

Po otrzymaniu jadłospisu przysługuje Ci jedna korekta. Skontaktuj się ze mną, a dokonam poprawki. Możesz również samodzielnie dokonać zmiany na inny zalecany w Twojej diecie z danej grupy (np. kasza gryczana na kaszę orkiszową).

Czy posiłki w jadłospisie się powtarzają?

Nie, każdy posiłek jest inny. Jadłospis jest jednak najczęściej tak skomponowany, że możesz dowolnie zamieniać kolejność posiłków w ciągu dnia, gotować na 2 lub 3 dni, jeść śniadanie z 1. dnia, a kolację z 5. dnia jadłospisu, jeść dwa takie same posiłki w ciągu dnia. W zaleceniach otrzymasz indywidualne wskazówki z tym związane (np., że nie możesz powtarzać słodkich posiłków w ciągu dnia lub zjeść go na kolację).

Czy otrzymam listę zakupów?

Nie, jak wspominałam wyżej, jadłospis ma charakter cegiełkowy i zachęcam, aby raz w tygodniu na jego podstawie samodzielnie zaplanować posiłki i ich rozkład w ciągu tygodnia. Pod to samodzielnie możesz stworzyć listę zakupów. Zależy mi na nauce zdrowych nawyków żywieniowych, a nie tylko odtwarzaniu gotowego jadłospisu.

Kiedy zalecana jest wizyta kontrolna?

Najczęściej zalecam wizytę kontrolną po upływie 4-6 tygodni od wprowadzenia zaleconych przeze mnie zmian.

Czy w zaleceniach otrzymam także plan treningowy?

Nie, w zalecaniach opisuję jedynie ogólne zalecenia związane z aktywnością fizyczną. Możesz dodatkowo wykupić plan treningowy lub treningi personalne.

Ile kosztuje plan treningowy?

Koszt planu treningowego wykupionego w ramach współpracy dietetycznej zależy od ilości dni treningowych.

plan-treningowy-duza

Dostępne są 4 opcje planów treningowych:

  • plan treningowy na 2 dni w tygodniu – 75zł
  • plan treningowy na 3 dni w tygodniu – 100zł
  • plan treningowy na 4 dni w tygodniu – 150zł
  • plan treningowy na 5 dni w tygodniu – 200zł

Jakie informacje są zawarte w planie treningowym?

W skład otrzymanego planu treningowego wchodzą m.in.:

  • lista ćwiczeń wraz z propozycją liczby serii, powtórzeń, określeniem tempa i czasu przerwy między seriami, opisem prawidłowej postawy i oddechu w czasie wykonywania poszczególnych ćwiczeń,
  • propozycje obciążeń i progresji do poszczególnych ćwiczeń,
  • linki do filmów na YouTube prezentującego technikę danego ćwiczenia,
  • propozycje rozgrzewki i rozciągania.

Gdzie prowadzę treningi personalne?

Prowadzę treningi personalne na siłowniach sieci Smart Gym:

Smart Gym Ruda Śląska – Aquadrom
ul. Kłodnicka 95A
41-706 Ruda Śląska
Więcej informacji o klubie znajdziesz tutaj: https://smartgym.club/aquadrom/

Treningi personalne i plany treningowe z przećwiczeniem.

Smart Gym Zabrze – Arena
ul. Roosevelta 81
41-700 Zabrze
Więcej informacji o klubie znajdziesz tutaj: https://smartgym.club/zabrze/

Tylko plany treningowe z przećwiczeniem.

Smart Gym Katowice – 4 Wieże
ul. Chorzowska 212
40-101 Katowice
Więcej informacji o klubie znajdziesz tutaj: https://smartgym.club/katowice-4-wieze/

Tylko plany treningowe z przećwiczeniem.

Kto ponosi koszty wejścia na siłownię?

Koszty wejścia na siłownię ponosimy indywidualnie. W sieci Smart Gym honorowane są karty Benefit, OK System, FitProfit oraz bony Sodexo. Cennik znajdziesz tutaj: https://smartgym.club/cennik/

Czy możemy trenować w innym klubie?

Możliwe jest również prowadzenie treningów w innych klubach w Rudzie Śląskiej i miastach ościennych, honorujących karty Benefit oraz umożliwiających prowadzenie treningów personalnych dla trenerów zewnętrznych. Każdy przypadek rozpatruję indywidualnie, dlatego skontaktuj się ze mną i omówimy szczegóły.

Czy możemy trenować w domu lub w terenie?

Jeśli mieszkasz w Rudzie lub miastach ościennych, jest taka możliwość. Każdy przypadek rozpatruję indywidualnie, dlatego skontaktuj się ze mną i omówimy szczegóły.

Kiedy możemy się umówić na trening personalny?

Wszystko zależy od mojego grafiku pracy jako dietetyka i umówionych już treningów. Skontaktuj się ze mną i zapytaj, czy jestem dostępna w dogodnych dla Ciebie godzinach i dniach.

Czy w związku z COVID-19 na treningach obowiązują jakieś specjalne środki ochrony?

W związku z epidemią COVID-19 należy przestrzegać środków bezpieczeństwa obowiązujących na siłowniach sieci Smart Gym. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://smartgym.club/zasady-bezpieczenstwa/

Jeśli źle się czujesz, masz katar, kaszel, gorączkę lub ktoś z domowników ma podobne objawy, odwołaj trening.

Czy istnieje możliwość treningów w parach?

Tak, jedynym warunkiem jest Wasz zbliżony poziom sportowy, np. oboje jesteście początkujący.

Czy istnieje możliwość ułożenia planu treningowego z jego przećwiczeniem?

Istnieje możliwość wykupienia planu treningowego i przećwiczenie każdego treningu z planu pod moim okiem. W czasie treningu uczę techniki wykonywania ćwiczeń, a także wspólnie dobieramy obciążenia. Do 7 dni roboczych po ostatnim wspólnym treningu wysyłam na podany adres e-mail plan treningowy, który następnie realizujesz samodzielnie przez 4-6 tygodni. W czasie realizacji planu jestem do dyspozycji w razie pytań i wątpliwości.

Jak ubrać się na trening? Co zabrać ze sobą?

Na treningach obowiązuje wygodny strój i obuwie sportowe. Zalecam jedynie, aby obuwie miało płaską podeszwę. Sprawdzą się też zwykłe trampki.

Zabierz ze sobą także wodę mineralną i ręcznik.

W sieci Smart Gym konieczne jest posiadanie odpowiedniej kłódki do szafki. Możesz przynieść z domu lub zakupić na miejscu w automacie.

Czy muszę mieć ubezpieczenie?

Przed rozpoczęciem treningów zachęcam do wykupienia ubezpieczenia NNW.

Jako trener posiadam ubezpieczenie NNW i OC.

Jak wygląda pierwszy trening?

Na początku w celu sprawdzenia pracy i zaburzeń układu ruchu przeprowadzam testy funkcjonalne. Na podstawie ich wyników, a także informacji z wywiadu ustalamy cele i priorytety treningowe.

W kolejnej części treningu omawiam prawidłową postawę i oddychanie w czasie wykonywania ćwiczeń, a także parametry treningowe (np. tempo ćwiczeń).

Po tym wstępie następuje właściwy trening.

Pierwszy trening trwa ok. 90-120 minut.

Ile trwa trening personalny?

Czas trwania treningu ustalany jest indywidualnie. Najczęściej ok. 60-90 minut.

Jaki jest koszt treningów personalnych?

Koszt współpracy jest uzależniony od jej formy.

trening-personalny-mala

Dostępne są 4 opcje indywidualnych pakietów treningowych:

  • pakiet 5 treningów personalnych: 350zł (70zł za trening)
  • pakiet 10 treningów personalnych: 650zł (65zł za trening)
  • pakiet 15 treningów personalnych: 900zł (60zł za trening)
  • pakiet 20 treningów personalnych: 1100zł (55zł za trening)

trening-w-parach

Dostępne są 4 opcje pakietów treningowych dla par:

  • pakiet 5 treningów personalnych: 600zł (60zł/os za trening)
  • pakiet 10 treningów personalnych: 1100zł (55zł/os za trening)
  • pakiet 15 treningów personalnych: 1500zł (50zł/os za trening)
  • pakiet 20 treningów personalnych: 1800zł (45zł/os za trening)

plan-treningowy

Dostępne są 4 opcje pakietów z planem treningowym i jego przećwiczeniem:

  • plan treningowy na 2 dni w tygodniu + 2 wspólne treningi – 200zł
  • plan treningowy na 3 dni w tygodniu + 3 wspólne treningi – 260zł
  • plan treningowy na 4 dni w tygodniu + 4 wspólne treningi – 330zł
  • plan treningowy na 5 dni w tygodniu + 5 wspólnych treningów – 400zł

Czy pierwszy trening jest bezpłatny?

Nie, pierwsze spotkanie jest liczone jako pierwszy trening z wykupionego pakietu lub planu treningowego z jego przećwiczeniem. Jeśli po pierwszym spotkaniu nie zdecydujesz się na dalszą współpracę, koszt spotkania wynosi 100zł.

Jak mogę sprawdzić, ile zostało mi jeszcze treningów do zrealizowania w ramach wykupionego pakietu?

Po rozpoczęciu współpracy wysyłam link do pliku, w którym zapisuję daty i godziny odbytych treningów.

Jaki jest termin ważności pakietów?

Pakiety są ważne 12 miesięcy. Jeśli więc z przyczyn losowych nie możesz kontynuować treningów, możemy do nich wrócić za kilka miesięcy.

Czy mogę odwołać lub przełożyć umówiony trening?

Tak, w sytuacjach losowych możesz odwołać trening i przełożyć go na inny termin do godziny od rozpoczęcia planowego treningu. Trening odwołany później lub niepojawienie się na treningu traktowane jest jako odbycie treningu.

Czy w przypadku spóźnienia trening zostanie skrócony?

To zależy od tego, jak wygląda mój grafik. Jeśli spóźnisz się 30 minut, a ja mam dla Ciebie tylko 90 minut czasu, to trening zostanie skrócony do 60 minut. Jeśli nie mam kolejnych treningów i innych zobowiązań, trening może zostać wydłużony.

Jeśli wiesz, że spóźnisz się na trening, w miarę możliwości poinformuj mnie o tym telefonicznie.

Kiedy zalecana jest zmiana planu treningowego?

Najczęściej zalecam zmianę planu treningowe po upływie 4-6 tygodni, ale wszystko zależy indywidualnie od przypadku.